مقالات

خرید دفتر اداری

خرید دفتر اداری

خرید دفتر اداری
دفاتر اداری از جمله از محصولاتی است که برای آسان سازی امور اداره جات استفاده می شود.

با استفاده از دفاتر اداری منشی و یا مدیر شرکت می تواند به آسانی اومور اداری خود را بایگانی و در دفتر نگهداری کند.

برای خرید دفتر اداری مورد نظر بر روی لینک روبرو کلیک کنید خرید انواع دفتر اداری

اگر به فکر تنظیم و مدیریت کار های اداری و شرکت حود هستید می توانید ما دفتر اداری را به شما پیشنهاد می کنیم.

دفتر چک 200 برگ

انواع دفاتر اداری

برای خرید دفتر اداری مورد نظر بر روی لینک روبرو کلیک کنید خرید انواع دفتر اداری

دفتر ارسال مراسلات

از این دفتر جهت ثبت ارسال و مرسولات شرکتی استفاده می شود که شامل ستون های زیر است

فرستنده، گیرنده، شماره و تاریخ نامه، پیوست، موضوع، امضا تحویل گیرنده


دفتر اداری  بانک

دفتر اداری جهت ثبت تمام امور بانکی بدهکاری بستانکاری و.. استفاده میشود.

که شامل ستون های زیر است:

تاریخ، چک دریافتی، چک پرداختی، شرح، بدهکار، بستانکار، باقیمانده


دفتر اداری اسناد دریافتی

از این دفتر جهت مکتوب کردن اسناد دریافتی شرکت استفاده میشود که شامل ستون های زیر است:

تاریخ دریافت، نام واگذارنده، نام بانک، نام شعبه، شماره سند، شماره حساب، تاریخ سررسید، مبلغ، نام گیرنده.

دفتر دفتر اداری انبار

برای ثبت امور مربوط به انبار داری از این دفتر اداری استفاده میشود.

که شامل ستون های زیر است:

شرح، شماره، رسیده، فرستاده، مانده

دفتر اداری حضور غیاب

دفتر اداری اندیکاتور

از این دفتر اداری جهت ثبت امور مربوط به نامه های ارسالی و دریافتی استفاده می شود که شامل ستون های زیر است:

عنوان، شرح،شماره، پیوست، تاریخ

دفتر اداری کل

از دفتر اداری کل برای ثبت امور حساب استفاده می شود که شامل ستون های زیر است:

بدهکار،بستانکار،باقیمانده

دفتر اداری روزنامه

دفتر اداری معین 

دفتر اداری صندوق

در صورت وجود صندوق از این دفتر استفاده می شود که شامل ستون های زیر است:

شرح دریافت پرداخت موجودی

دفتر اداری ارسال مراسلات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *